11 dec

Idag så var jag i skolan klockan tio, hade svenska.
Vi skulle förbereda våran 20minuter lång
redovisning! Det jobbiga var ju att det fattades
3st ur gruppen som bestod av 5 sammalagt!
Lyckat!

Vi fick iaf ihop allting till slut, och vi vet nu hur vi ska göra.
jag ska göra power point presentationen, någon
som är bra och vill hjälpa? =)

Sedan hade jag matte lektion, Gick faktiskt bra,
jag och gurra är duktiga på matte tillsammans!
Efter det gick vi och titta på alla andra som hade
dans, fick mig ett litet gott skratt när jag såg
Vlado dansa hip hop, nerå, du va grym. Haha!

Mötte Ida på vägen hem, satt och pratade om
hur mycket man har i skolan och hur utbränd
man är, någon annan som känner det samma?
Varför ska man ha så mkt o göra nu, precis innan
jul då all ork är borta. Hjälp mig.

Är iaf på mycket bättre humör idag! Bra va?
Därför orkar jag blogga lite mer, men skriver
ändå bara oväsentliga saker;) haha.

Se ya


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni var sämst på matten, klarade ingenting själva

2007-12-16 @ 16:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0