2a advent

image94
Det är redan 2a advent och jag har          
inte ens börjat att handla julklappar.
Det känns inte alls bra!

Helgen var iaf lyckad! Vi var på Danys
födelsedags fest där på fredagen, fullt ös!
Mycket människor och man träffa mycket
gamla vänner, var kul faktiskt!

Lördagen skulle jag åka till tullinge med Ida.
Trött som fan var jag men hela kvällen blev lugn!
Tack och lov för det, mådde inte bra på lördagen kan
jag lova er mina kära vänner!

Idag så har jag inte gjort ett piss, har legat hemma.
Tittat en Wallander film *jag älskar såna filmer*
Har också tittat ikapp julkaldern och väntar ivrigt på avsnitt 10! *pinsamt*

Ska lägga mig nu och börja titta på One tree hill,
Emma säger att den serien är bra så det är väl bara
börja! tjoho!! Fastna i en fjärde serie nu kanske?  

Kommentarer
Postat av: Emma

fan va snygga vi är ;)

2007-12-09 @ 19:25:10
URL: http://emmaelassali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0