Amodel.se

I fredags så gjorde jag modelljobbet (setcardet) jag kommer få hem det på fredag! woho, kommer lägga ut bilderna här då:)

gick dit direkt efter skolan, fick träffa make up aristen först, Rosanna, härlig tjej och duktig.

                                           http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=22130


De började med att välja ut kläder som jag skulle ha på mig, gick igenom varje bild för sig, om hur håret skulle vara, hur smink o de skulle passa. Var rätt bra klädval, jag är nöjd!

Hon sminkade mig, första sminkningen var rätt naturell, de passade bra till första bilden också! Sedan blev de mer och mer smink och det slutade med rätt cool sminkning faktiskt:)

De sminka och jag fick stå framför kameran, sen sätta mig i sminket o byta om, sen ställa mig framför kameran. Riktigt kul var de, och fotografen berömde hela tiden, kanon kul! :D

Kvällen bar av mot slagsta, var på "fest" här med Ida,Jackline,Alicia och Bella. Vi lyckades göra kvällen rolig iaf!
Thank you girls!



Kommentarer
Postat av: Felicia

vad bra att du tyckte det var kul!

2007-12-02 @ 21:06:17
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0