Dålig uppdatering

Juldagen: Tänkte stanna hemma och ta de lugnt när vi pltösligt bestämmer oss för att åka in till Björken och spela nintendo wii, så jag och ida o linn tar bussen in. Var trevligt tills vi fick i oss lite för mkt dricka alla tre, satan i gatan. haha. Vi tog halv två bussen hem jag och Ida, men den stannade mitt ute i almnäs för att någon rökt på bussen så han skulle stå o vänta på väktare som skulle komma från rönninge, idiot alltså. Men som tur var så hämtade Mia oss där ute i kylan. haha..

Annandag jul : Hm jaa mina vänner, jag mådde åt helvete när jag vakna, var till o med fortfarande full tror jag, herregud! Jag ksulle iaf upp och julhandla med V och hans friends. Höll på att spy inne i gallerian, de va så mkt folk! Inne på gina tricot var de tio gånger värre, tjejerna drog och knuffades som idioter, jävla apbur där inne alltså, men jag kom hem med ett par jeans och en kofta :)

Torsdag: Var tvugnen att gå upp tidigt, skulle upp till sthlm o göra ett tfp jobb. Åkte hem med ett jätte fint smink(A) ville dock inte åka med det på tåget, folk glodde för mkt, de såg lite annorlunda ut, haha inge vardagligt smink dirket! Ska lägga upp bilder här när de kommer ut :)
Sov iaf hos mormor o morfar, mys! Somnade kl tio, döö skönt!

Fredag: Började jobbet kl 11 slutade kl 19, mamma var snäll och kom o hämta mig! Woho! Så nu har jag precis tagit en skön dusch och väntar på Aliciak, vi ska se film och ta de lugnt! Sköönt!

Lördag: Imorgon ska jag jobba igen, börjar 12 slutar 19!  Same shit on söndag!


Saknar dig V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0