Depp

Igår så var vi på Danis lokal fest, Han fyllde 18 och vi tjejer köpte ett jätte stort vin glas och en guldfisk och fisk mat till honom! Haha, fisken var jätte ful, men ja tycker presenten var rätt gullig faktiskt:)

Vi åkte först och tittade idol alla tjejer hos Anna, var mysigt. Jag hejade då på Amanda, men icke vann hon. Men Marie har sån otrolig röst så hon var också en värdig vinnare!

Vi tog iaf nio bussen till festen, när vi kom dit var det inte så jätte mycket folk men det ökade snabbt, hela lokalen var nästan fylld där i slutet, mkt dans och gratis dricka och mat. Jag hade nacho chips i stort sätt hela kvällen. Dansade lite granna med tjejerna.

Kvällen var helt okej, och jag tog mig till och med hem, första gången på evigheter:D haha. SKönt att vakna upp i sin egen säng kan jag lova!!

Hm Idag känner jag mig iaf jätte deppig, piss tråkigt! Mår illa och vädret är inte det bästa så! Sen så var jag dryg mot dig igår och får smaka på min egen läxa idag, typsikt mig. När fyllan pratar åt en, usch.
Töntig man är.

Idag så ska jag kanske med Ida till Tulline på fest eller så ska jag  på lokalfest i Saltskot eller på fest i Tumba, we will see where it end.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Skit fin bild gumman!

2007-12-09 @ 22:22:29
Postat av: Celina

Gud vilken fin bild Sandra! :)

2007-12-09 @ 23:14:19
URL: http://celinapersson.blogg.se
Postat av: mormor

Riktigt stolt över att vara din mormor, älskar dig.

2007-12-11 @ 09:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0