God Jul!

Alltid kul när det är jul afton! Får en massa god jul sms av alla ens vänner!
Och det pissiga är attjag inte har pengar på luren så jag inte kan svara
till vissa, men jag ska iaf hälsa GOD JUL till emma här, för dig kan jag inte
svara till men jag irnger dig senare idag ! tjoho ;) haha.

Vaknade iaf kl tio idag, då stod pappa o laga gröt, sen så blev de frukost för
hela familjen. Sen sattes livet igång igen, haha, är som att vara på aphuset
i skansen här hemma. niclas oa ndreas op felicia dom får fan aldrig nog
att jävlas med varandra! suck! haha,

Har öppnat lite presenter nu! Fick 1000kr på mq, muggar från filippa K
( de vill att jag ska flytta hem ifrån) haha, 500kr till tatto och usb minne..
Så nu ska vi snart åka till mormor o morfar o fira jul på riktigt!

Puss o kram! GOD JUL från mig! ;D <3

Kommentarer
Postat av: Emma

nutte du är :)

2007-12-24 @ 16:13:51
URL: http://emmaelassali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0