Latino party

Igår så kom morfar Lennart och hälade på!
Vi hade en liten jul afton igår,
fick present kort och se pengar till
tattueringen. Så han ska ringa o boka tid
nu dirket, så räknar med att tattuera mig
i februari, är jätte sugen! :)

Orkade inte sitta hemma hella kvällen så jag
följde med Alicia på Latino fest, först så
tänkte ja bara vara där en timme sen dra till
V men sen insåg ja att de började bli kul och
att de bara skulle bli jobigt att åka den vägen!

Så jag stanna kvar och med tiden kom det mera svenskar!
Haha senare på kvällen så kom jag upp på dansgolvet också.
Var en chilenare som drog tag i mig och ville dansa,
han va riktigt grym på att dansa o han kunde inte prata
svenska alls, inge engelsak helelr o ja försökte säga
att jag inte kan dansa salsa men de gick inge bra, utan
han börja skrika om att han inte ville ha med mig hem utan
hbara ville dansa o trodde att ja snackar skit så de blev
tjaffs o han gav sig på alicia o hennes kusin, knas.

Sen var de en annan sliskig kille som ville dansa typ 40år
haha, men ja dansa med alicia och vi hae riktigt kul,
lärde mig några nya steg minsann haha.

Runt klockan tre så drog sig folket där ifrån och vi skulle
på efterfest i grusåsen så vi tar nycklarna dit och tar taxi,
sen när vi komme dit så komme vi inte in i porten så vi tog
taxi till hovsjö och efterfestade hos alicia farbror.

Sedan klockan halv sju åkte vi tillbaka till grusåsen för då hade
porten öppnat, haha! Något trött, jag och alicia somna på tio minuter
och vakna klockan halv nio av att de blev bråk, maxi hade
tydligen stått och kaxat sen så fick han någon smäll, ja blev livrädd.
fatta ingeting ja bara flög upp ur sängen, så jag sov väl i en
två timmar.

Sen åkte jag hem med elva busse, snuskigt trött!
kom hem och duschade, sen åt vi jullunch oc sedan
somnade ja i två timmar o åkte till pappa efter de.
Här åt vi middag och sedan skulle vi se kingdom men jag
somnade igen, haha., nu har vi spelat bingo lotto hela
kvällen men jag vann fan inget =( surt. haha


GOD JUL PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0