Lucia innebandy

Ja var ska man börja?
Kommer till skolan har vanliga lektioner som vanligt.

Lucia bandyn började kl tolv och vi hade vår första match kl ett!
Vi skulle ha Absolut Svensk tröja på oss i mitt lag.
Ni kan väl tänka er hur resten av min skola reagera när jag
tog av tjocktröjan? Jo självklart var första laget ett blatte lag också.

De första man hör de säga är, abssolut svensk jauu, ni ska få spö!
Matchen börjar, o efter två minuter så får jag världens duns och flyger
ner i golvet, bakom mig står en blatte och små flinar. (en kille)...
Jag ställer mig upp arg fortsätter spela med ett leende på läpparna!

Det går 5minuter och jag får världens knuff från sidan utan anledning, (av samma kille)
Jag ramlar omkull och stukar foten, nu haltar jag runt som en
jävla mupp, så satans ont  gjorde det!

Matchen fortsätter och jag får en tredje knuff och flyger (av samma kille)
Och vi får straff. Det bra med matchen var att jag gjorde 6mål.

Vi vann iaf matchen med 9-1!

Vi vann alla matchen förutom en. Så vi gick vidare tills imorgon.
Då är det slut spel. :D

Kommentarer
Postat av: Celina

Skönt å höra att du fortfarande har innebandyn i dig! :)

2007-12-13 @ 22:36:49
URL: http://celinapersson.blogg.se
Postat av: Smiley

Bra jobbat ;)
Men næsta gång, kicka skiten ur dem och få några minuter i utvisning istællet xD

2007-12-14 @ 13:32:27
Postat av: ida

haha fan va klockrent att ni spöa skiten ur dom =D

2007-12-14 @ 19:03:33
URL: http://sucre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0