Monday

Hmm, var trött imorse kan jag lova! Men upp kom jag.
Men jag gjorde inte min redovisning! Inte mitt fel bara,
hela min grupps fel. Var en borta får alla ig och ja visst
var flera borta! Men men inte mkt o göra, får rest på det
och får göra det v 21! Har entill rest grej att göra då!
En miljö konfferans men har mailat mina lärare och frågat
om jag får göra det tidigare, har allt material.

Så nu under julen så blir det att plugga mycket för att
komma ifatt de jag missat och ligga före i det andra!
Ska bland annat göra en hemtenta för att få VG/MVG
i svenska. Ska göra ett stort essä prov direkt efter lovet
också!

Har städat mitt rum nu i tre timmar för att hitta alla skol
pappren och få ordning på allting och äntligen lyckades jag.
Skönt kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0