Over

Fredag: Förbannade innebandy cupen, sen åkte jag och jobbade.
               Efter det så åkte jag hem duschade och drog ut och mötta
               Några kompisar, åkte sedan in till stan på "efterfest".
              Jag var nykter så för min del var det ingen fest. Kom i säng
              vid kl halv fyra efter omständigheterna, haha :P Fick skjuts
             hem av Adde kl halv sju på morgonen, tjoho, äntligen hemma.
             Vakna lördag morgon av att mamma dunka musik! :(

Lördag: Vakna tidigt, mådde inge bra, fast helt trött. Hade somnat
               med kläder och smink när jag kom hem där på morgonen,
              så kände mig inte direkt frässch när jag vaknade upp.
               Var iaf tvungen att åka till stockholm och julhandla och det
              gjorde jag. Daniel följde med och han hittar lite saker han med.
              Sen så åkte jag hem och hann vara hemma i tjugo minuter innan
              jag skulle iväg igen, packa sakerna o sprang ner o åkte till
              Jenny, vi satt o körde öl spelet ett tag sen så vid kl tolv skulle
              vi åka och titta var syster min höll hus men hitta henne aldrig
              så jag åkte hem o tvärslockna när ja prata me vlado i telefonen. Haha.

Söndag: Åhhh sova ut tänkte jag, men inte, vaknar halv nio, måste ha VATTEN. 
                Sprang upp och drack och somna om, vakna halv tio, mens verk.
                Omöjligt att sova. Mamma beställer pizza o nu måste ja plugga o se
                One tree hill.



http://modellbilder.se/photosession.php?do=view&id=22575&back=photosession.php%3Fdo%3Doptions%26id%3D22575%26action%3Doptions

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0