Skola

Idag så gjorde jag mitt idrotts prov, det kändes faktiskt bra!
Tror jag hade iaf mer än hälften rätt! Annars blir jag besviken!!

Fick ochså tillbaka mitt Samhälls prov,  MVG-
Fattar itne varför man ska sätta ut de där (minus tecknet)
Det står ju ändå inte i betygen, men jag ska fan kämpa så jag
får ett jävla MVG i slut betyg!


Min vecka!

Mån: 
Prov i Idrott! 

Tis: Prov i bollspel

Ons: Fota Ida i Fotostudion! 
          Nellas hår show (om jag hinner)

Tors: Modelljobb (Ska stå modell åt Emilia) 
          Duktig make up artist. 
          Hon ska göra en fantasifull sminkning
          Nyfiken på hur det kommer sluta :)

         Efter det ber det av mot jobbet (16-20)

Fre:  Förfest hos Elass och partajj hos Dani.

Lör:  Party hos Spiroski eller hos Tomas?

Sön:  Måste sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0