The week

Veckorna springer iväg och det är redan dax och planera en ny!



Måndag: Dansdag i skolan! Halleluja hur ska jag klara det här?
                 Tur att jag börjar klockan tolv iaf, det känns bra!
                 Kanske ska ge mig ut på vägarna imorgon med pappi,
                 Om han orkar?

Tisdag: Plugga på svenska projektet.

Onsdag: Modelljobb (Hår&make- up)
                 Ska använda oss av mycket blommor
                  som ska placerar i håret! ( tror jag )
               
                  Kvälls labb i skolan kanske? sugen iaf!

Torsdag: Lucia bandy i skolan!  We will rock!

Fredag: Lucia bandy + jobb (16-20) Skönt!

Lördag: Julfest med klassen à la tullinge

Söndag: Ledig, tack och lov för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0