Tisdag

Började skolan kl tolv idag, skönt! Hade matte, vi var fem st på lektionen
så fick bra mkt hjälp! Så under jul lovet då jäklar ska jag plugga.

Efter det så hade vi bollspel, läraren kom fram till mig och fråga
om jag vill spela DM match med skollaget i innebandy.
Ja ba ehm ok, han ba du har spelat dig in i det laget. Du var
duktig på lucia. Så det var jätte kul att höra!
Sen börjar lektionen och han säger högt in för hela klassen
Aaa sandra har spelat in sig i skollaget så hon ska hålla uppvärmingen.
O i min klass är de 70% blattar. Haha. Som om dom skulle lyssna på mig?

Men jag sprang o de såg rätt bra ut, sen fick vi tillbaka provet och jag fick VG.
Känns helt okej, kommer få VG i slutbetyg så jag är helt nöjd. Vlado den
muppen får MVG, ska spöa han lite nu. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0