Woho

Vad dålig jag har vart på att blogga men det har vart så mycket nu den senaste veckan!!
Hm, fick MVG i medie kommunikation A, känns jätte bra!
Det sjuka är däremot att ja inte får betygen i resten av ämnena
förens den 24 januari, höst terminen fortsätter in i våren en vecka! Wierd.

Hm jag jobbade torsdag o fredags kväll, sen igår åkte ja till v.
Tog de lugnt bara och jag somnade tidigt:) Sovit hur skönt osm helst.

Mamma och morfar lennart kom och hämta mig i Östertälje kl halv två!
Skönt att slippa bussen vi åkte o handla lite mat sen skulel vi stanna
på sko punkten, sluta me att ja kom hem med tre par skor :) haha!

Har salgit in dom sista paketen idag och ska snart klä julgranen och
ha mini jul me morfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0