And now I can fly?

Måndag, skola!

Vaknade halv tio, en timme kvar till bussen går, men orkar inte gå upp, ställer om klockan t vå ggr, då är de bara o kuta upp och ta på sig kläderna för att gå till bussen, jag såg ut som skit idag.

Första lektionen var boxning. kanon kul! jag och emma körde gärnet! jäklar ni!
Efter de hade vi vår samhälle lektion, lika kul som alltid, det är som på ett dagis, alla snackar i käft på varandra. Vi har fått våra grupper också, jag gillar min. De är motvierade! Och alla har sin egen åsikt. Kanoners, de kommer nog gå bra! Vi hade tydligen valt Sverige demokraterna! hm, ska bli intresasnt!

Efter skolan åkte jag hem till mormor, fixade i ordning mig inför en testfotgrafering för modellagenturen amodel. Var en del människor där men jag smet in rätt fort för att få det överstökat, de ställde lite frågor sen så fotade de lite, fick bestämma två egna poser, sen bad de mig att skicka in lite modell bilder jag tagit förut, så det blir väl vad jag ska göra här näst efter bloggandet.

Det känns lite som att det inte spelat någon roll om jag går vidare eller inte? Vet inte varför jag är så omotiverad hela tiden? vad har hänt? har alltid tyckt det är super kul, kanske någon fas man är inne i.

Efter det åkte jag hem, pratat lite med stellan, läst ännu en blogg av daniel. hm, im confused.

mitt liv är verkligen wierd och imorgon ska jag till syon och diskutera min flytt till skåne, hoppas hoppas!





image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0