bad girl for life

Dan vår mentor drog in oss i ett klass rum idag, ville prata allvar. Vi var jätte generade och skämdes över gårdagen. Trodde vi skulle få en rejäl utskällning.

Han börjar med att säga, hur tror ni att det skulle se ut ifall jag drack på mitt jobb? tror ni jag skulle få behålla jobbet då? Vi alla fyra tittar ner i bordet *skäms* vad har vi gjort tänker vi, men det är väl sånt som händer? hmm..
Vi hade fått klagomål på att garderobs personalen hade vart för fulla. Men Dan sa jag kommer mobba er restan av året ni går här så ni får skämmas så skrattade han, så det var inte så jätte illa (A)

jag var i skolan iaf hela dagen, sen mötte jag mor o sis på stan och vi käkade på donken, sen åkte ja o mamma o solade :) gusch så skönt. men fick knappt någon färg =( suck. haha.

Sen åkte vi hem, när ja ksulle gå från bilen så leta ja efter min mobil o hitta den inte, sen ringde ja den o hörde att den låg i väskan, sen två timmar seanre så börjar ja fundera på var den är, letar igenom väskan o den är borta, sen springer jag ut tiol bilen o den ligger inte där heller :( började få lite mså panik, orkar inte tappa bort mobilen, ushc o fy, så ja ringer som en galning till den o till slut svara grannen, hallå är de du sandra, då säger ja JAAAA, var är min mobil, då sa hon att hon hitta den på gräsmattan utnaför huset, VILKEN JÄVLA TUR! tack o lov att jag fick den tillbaka. (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0