Helg helg helg.

ushc fy satan vad trött jag är, halleluja.

I fredags så stod jag på älvsjö mässan, tjoho! Det var väl kul, men finns roligare saker,
efter de åkte ja fort till södrtälje, fixade iordning mig för att åka o göra ett modell jobb.

Emma följde med, super gulligt! Vet att hon hade as tråkigt men ändå stanna hon! <3
Efter de åkte jag till stan och åt mat med daniel :) Vi gick runt lite i affärer o titta julklappar.
Undra vad man ska önska sig : / Hmm!

Efter de åkte jag hem, tittade idol och tog de lugnt, skulle upp o jobba på lördag så!

Lördagen åker ja till jobbet, börjar 12 slutar 20, usch mördar pass!
Skyndar mig hem till Emma efter jobbet duschar, fixar åker till Andreas på inflyttnignsfest.

Lite stelt i början men de släpper till lite när alla sliter sig från fotbollen! Sverige loosa, no no no!

Drar från ante tio i tolv, jobba på söndag också.-

Började kl 13 imorse, jobba till 21. är snuskigt trött nu, ska föna håret o sova.

de va allt om mig denna helg. tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Emma

detta tycker jag om :) att du uppdaterar.

2007-11-19 @ 17:21:28
URL: http://emmaelassali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0