Kids

Idag så var jag på Älvsjö mässan hela dagen, dela ut broshyrer om tumba gymnasium. BÖRJA på TUMBA. haha.
Kom fram en hel del barn, vissa var där me sina kostym nisse papper o dom titta på mig som om jag var dum i huvudet när jag sa Tumba. *ofta mitt barn skulle gå på TUMBA* suck.

Medan andra jävla babbar kommer fram o säger ahh, tumba, så säger han mitt hjärta brinner för dig jau, titta  * så skakar han kroppen fram o tillbaka så de ser ut som att han får ett epilepsi anfall* eller hur man stavar. Ska jag tända på det? Nej! sämsta raggnignsrepliken jag vart med om, bara o vända ryggen o be nästa om tumba gymnasium, ne inte de heller, då kommer tjejerna me yper blont hår o fjällräven jacka *de har jag själv ocskå* men jag är inte som dom, hahaa. De säger TUMBA, herregud, jag ska gå inne i stan så vänder dom ryggen åt henne. haha.

Ska bli rätt intressant och se vilka de blir som kommer till tumba gymnasium! Jag kommer antagligen inte gå kvar när dom börjar, men kul för er andra :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag såg inte dig där! / Julia

2007-11-17 @ 16:31:42
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Daniel

får uppdateras lite här ikväll tycker ja :P

2007-11-18 @ 17:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0