Photo nerd

Idag så var jag i skolan, var rätt trött imorse,  Åkte iaf till skolan så jag SKULLE komma i tid, men självklart var tåget inställt så jag fick stå ute i kylan i en halv timme och frysa ihjäl, fy satan vad kallt de blivit ute. uscha.
Och självklart ska dom bygga om huset på centralen nu på vintern, då flest människor vill sitta inne lixom? hallå va tänker dom med. suck!

När ja väl kom till skolan så hade jag svenska, lektionen var rätt rolig. Vi fick gå fram och dra en lapp fårn läraren sen hade vi 15min på oss att hitta så mycket information som möjligt om den där personen och sedan redovisa om den. Hela klassen kutade iväg, lär ju sett ut som om vi var dumma i huvudet alla ihopa! haha, men vi kom fram till vem JESSE JAMES var och redovisningen gick bra, visst kändes det jobbigt, men ja klara det faktiskt :)

Sen så hade vi bollspel, nät tennis! Först badminton, värsat viktiga matchen där;) hahaha, Emma you know what im talking about ;) hahaha. Sen så spelade vi pingis, ja förlora tuneringen mot en kille med 7-6, jäklar, nära att jag gick vidare! Sen så skulle jag och Vlado spela tennis och de gick åt helsike, tur att lärarna inte såg de, för då hade jag skämt ut mig. hahaha. Jag missa bollen, sköt i nätet osv, helt värdelös, men vlado bara log. haha:)

Efter bollspel tog ja lite pics på vlado sen så åkte jag hem, fick låna med kamera och blixtar :D wie.
Så nu har felicia fått stått modell, ni ska få ett litet smakprov här på bilderna, men den här är snabb redigerad.
Ni ska få se de fina bilderna senare, kanske idag till o med om ja hinner lägga upp(A)

Bye sweeties.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0