School for me.

Idag så tog jag lite sovmorgon, var tvungen att ringa skolan i Ystad!
Var en trevlig kille som svarade, vi gick igenom våra kursplaner 
och de stämde rätt bra överens. Han sa att jag självklart var välkommen
till deras skola och att jag gärna ska komma ner och besöka dom i vår.
Så det lär bli flytt nu, eftersom skolan funkar och så..

efter de åkte jag till stockholm med skolan, vi hoppade av på stockholm södra
gick till slussen för att gå på en konst utställning, när vi väl är där så står vi
och väntar på att kl ska bli 12, det är då dom öppnar står de på dörren.
Efter tio minuter läggen en i klassen märkte till att de står
12-18 tosdag och fredag. haha, smart att titta upp om det är öppet innan vi åker dit..

Iaf, vi åker vidare till kulturhuset för att gå på en annan utsällning av martin parr.
Duktig fotograf, men jag gillade en annan foto utsällning som var utställd där.
Sjukt bra bilder, av någon Helena, så om du vill joina mig på foto utsällning SKRIV ;)haha.

nu har vi åkt tillbaka till skolan och precis nu ska jag möta min mentor för att jobba i skolan
till tio ikväll, lärarna ska ha mingel kväll ;) haha. sen blire sussa.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0