sorry girls

Nu ska jag uppdatera, bara för att göra Emma så himla glad! wohooo skriker hon nog nu!
Hon sitter nog där hemma, lyssnar på sin man Vincent o läser min blogg, vem vet? ;)

I allafall, skola flyter på. Idag ska jag upp till Gymnasiemässan och representera vår
linje. (media linjen)! Kommer vara en massa massa barn, hoppas de är några roliga.
Ska mata på papper till dom, börja här, iaf till de som ser okej, ut, resten vill vi inte ha? hahaha.
Nej elakt Sandra.

Igår så ringde dom från en modell agentur och vill att jag ska komma och testfotas
på måndag! Wiee, hoppas de går bra, o de bästa är ju att man känner fotografen.
haha;) tur moa.

Hm, helgen är fullbokad!
På fredag ska jag göra en testplåtning hos Jonas, sen ska jag på fest kanske,
Lördag ska jag jobba o sen på inflyttnigns fest med Camilla och Emma.
På söndag ska jag jobba, tjohoo. pengar pengar.

Kommentarer
Postat av: Emma

BRA DÄR!! oftare tyckerr jag.

2007-11-15 @ 22:19:50
URL: http://emmaelassali.blogg.se
Postat av: Smiley

Wohooo, lite att læsa på jobbet! :)

2007-11-20 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0