Unpretty

Idag var det en sån där dag då man känner för att vara hemma, och att det ändå inte spelat någon roll!

Jag åkte med nio busen till skolan, började tio! Kom till skolan gick till syon och pratade om att byta skola.
Det första hon sa åt mig att göra var att kolla över våra kursplaner, om de är lika osv. De roliga var
att alla kurser under hela gymnasietiden var lika förutom två kurser, (naturkunskap och estetisk verksamhet) men dom kurserna ska jag kompletera upp på annat sätt i så fall.

Så imorgon blir det helt enkelt att ringa till den här skolan (österports gymnasiet) Och titta om det finns plats att ta in en i trean, om det är möjligt så ska jag skicka över mina betyg och så vidare för att visa vem jag är, och sedan måste man titta upp så de kan garantera en plats åt mig! Så nu är det bara o hålla tummarna för mig mina vänner!

Det är rätt mycket som ska klaffa ihop för att det sak fungera men jag tror på det här, visst de finns nackdelar med att flytta. Har allt här hemma men ändå, allt kommer att finnas kvar, eller vad säger ni? Vissa säger flytta du, om det är det du vill, andra tycker jagä dum som åker ner dit i trean? Hmm, jag känner att jag behöver lite omväxling här i livet.

Efter syon så tog ja de bara lugnt:) Vart en väldigt slapp dag, ska snart hoppa in i duschen sedan av sluta kvällen med heroes!


image52

Kommentarer
Postat av: Daniel

titta på den där bilden samtidigt som man lyssnar på låten är ju livsfarligt, de blir för mycket...

2007-11-20 @ 20:21:43
Postat av: Emma

då åker inte en meter!!!

2007-11-21 @ 10:44:26
URL: http://emmaelassali.blogg.se
Postat av: Isabell

Du är så fin sandra.

2007-11-21 @ 18:33:24
URL: http://isabolen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0