Only you

Sitter och tänker och tänker och är så förvirrad.
Vet inte längre om det är jag som knasar
till hjärnan min eller om det är du som gör det.

Fan jag vill så gärna men allt känns bara som
en lek. Mina tankar går åt olika håll och jag
blir bara helt lost. Vill bara ha en förklaring
till allt och börja förstå mig själv.

Har så mycket inombords som ja vill
skrika ut men som ja inte vill att någon
ska veta. Vet inte vad som har hänt , men
allt jag har inom mig stannar där, ja
pratar inte längre öppet för någon om
hur jag känner och vad jag vill. Vet inte
ens längre om det är någon som bryr sig.
Vet att vissa finns vid min sida och det
är jag glad över!

Börjar tröttna på dig orotrligt mycket,
tror att jag ska göra allt för dig och
du fuckar upp min hjärna.


Kommentarer
Postat av: Smiley

Skrik ut du, det kan vara befriande ibland. Bara jobbit att gå och hålla saker inom en som drar en ned... :)

2007-09-12 @ 08:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0