Valborg

Hum, idag är de valborg, borde gått till skolan men jag var så trött idag.
Jag somnade om, börja dröma, vakna, somna om, börja drömma, så där
höll hela min morgon på, tills min pappa ringer o väcker mig..

Idag är det tänkt att vi ska på middag hos min mammi,
sen ska vi ta åtta bussen in till stan och ja ska möta upp
Camilla och Elvira så ska vi gå till brasan, sedan ska vi vi dare
o för festa lite sen blir det utgång. Ska bli kul att gå ut bara vi tre! hehe.
André ska till Röninge på fest, skulle vilja följa med men ändå inte. hah:)

Nu sitter jag och lyssnar på musik, börjar bli lite smått taggad, men är
för trött för att gå o göra frukost, elelr mata fiskarna,. eller
leta fram kläder tills ikväll. hum., De ska bli kul!

Se you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0