Back in school!

Nu kommer man väl börja blogga igen, de första vi gör är att fota i studion
och jag vill som vanligt visa mina bilder :) Man har alltid tid över till lite
internet och de är perfekt att berätta lite då:)

Idag så har vi fotat i studion, frivilligt hur, o vilka modeller, poser mm..
Tråkiga som vi är så tar vi som alltid bilder på varandra, iv har säkert
över 1000 bilder på varandra här i klassen,. men varje bild har sitt nya
utsseende på ett eller annat sätt :)

Jag valde att fota porträtt i studion, gjorde vanlig ljussättning med
en stor bounser o två externa blixtar bakom, provade lite med färger också.
Blev nog mest nöjd utan färgerna, beror lite på vad jman vill ha för känsla med
färgerna, men här är mina resultat :)

  orginal                                                                           Redigerad

Kommentarer
Postat av: Anonym

originalet var faktiskt finare här..

2008-08-21 @ 14:04:32
Postat av: Oskar

Tycker faktiskit orginalet är snggast ja me , Redigerade bilden är väldigt runt ansikte i , nästan som en fotboll orginalet är fint , hon har former i ansikten :)



mvh Oskar

2008-09-17 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0