bilen!

Jani, idag har det varit skola som vanligt,
hade lite sov morgon var rätt skönt
men dom senaste nätterna så har jag vaknat
när andre ska till jobbet o de har vart lite små jobbigt.

Igår var jag o andre på olearys me hans kompisar
o titta på fotbollen, de va väl schyst, inte för att vi
titta så mkt, haha, blev mera spel maskiner o öl; )

Idag så ska jag va hos mormor o vänta påa tt min
ride kommer, wie. stolt, hahaha, men de är saker
som msåte fixas på den, men de ska morfar hjälpa
mig med :) Måste fixa ett rattlås också, men så länge
så har mamma lärt mig ngåra knep, haha ;) de ni!

O du tjejen, låt inte han förstöra dig, du är en fin
tjej och du är värd så mycket bättre om han behandlar dig så.
We love you:)

se you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0