Fredag kväll,

Igår så åkte jag och alicia o hämta bilen hos mamma efter skolan,
gjorde några ärenden och sedan hem till henne, o sen till mig o fixa lite
sen ner på stan, fick låna mormor o morfars parkering så ställde bilen där...

Vi gick ut o tog några öl på stanleys sen så gick vi till parken o skulle lyssna på kalle baah,
och för de första var allt försenat o för de andra hann han knappt börja spela förns han
var tvungen o sluta pga tiden, värdelöst alltså.

Efter de så skulle jag o alicia tillbaka o ta en öl till men de slutade med att vi
stanna kvar till två och sedan gick ja till mormor o tvär slockna,
ja skulle egentligen kört hem bilen till mamma imorse men som tur var slapp
jag det, hade inte kunnat köra då inte, hehe.

Idag så har jag inte gjort mkt, vart på stan, träffa nella o så:)
Blir en lugn kväll idag, känner att ja håller på att bli sjuk, typiskt nu när skolan börjar :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0