Redigering

Nu sitter jag vid datorn igen, har planerat hela morgon om vad
vi ska ha för tema på vårt projekt arbete under det här året.
Vi valde temat familj, finns hur mkt som helst man kan fota inom det.
jag har massa idéer som jag ska fundera mera på, få se hur detta kommer
sluta, ;)

Nu har vi rast, men finns int så mk att göra här på rasterna så spenderar
den mesta tiden framför dumburken ^^ Ska få en foto upg sen
me några som man inte brukar umgås me i klassen, undra hur de kommer gå ;)
ska bli spännande :P

Här är en bild som min lärare tog på mig som jag sedan har redigerat ;)


Den första är orginalet o den under här är redigeringen, va tycks? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0