Dagen innan jul.

 Vakna halv tio, trött som bara den, igår var jag hos mamma
och firade jul me morfar som kommit från örebro, vi
bakade pepparkaks hus och öppnade lite presenter :)
Hehe, fick present kort på gina, pengar, sen lite mer smått:)

Idag ska jag ner på stan och titta en snabbis sen ikväll
ska de bli uppesittarkväll hos far min, får se om man
sover kvar eller åker hem ikväll!

Imorgon blir de jul hos mormor! De real julafton, hehe=)

De känns tråkigt att ingen kommenterar, man vet ju inte
om det är någon som läser bloggen, hallå, blir bättre på de:)


Fotot är taget av oskar wejde, en klasskompis:)
Tog lite bilder i studion i skolan:)


Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Gott nytt år på dej!!!!!!!

Pussilainen.

2009-01-01 @ 15:47:51
Postat av: Daniel

läs mitt senaste inlägg, kanske får dig å minnas en sak haha :P

2009-01-02 @ 00:35:03
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/
Postat av: Emma

uppdatera :)

2009-01-02 @ 13:10:45
URL: http://emmaelassali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0