Radera bilder?

Igår fick jag ett mail från kundservice här på blogg! De har fått ett mail om att jag använder upphovsskyddat material här på min blogg! Jag svarade snabbt till blogg och förklarade situationen och behöver nu inte radera bilderna.

Du har sagt till mig att bilderna får användas om ditt namn angavs vid bilderna! 
Sen att det uppstår en konflikt under tiden så betyder det inte att jag ska radera
bilderna på mig för att du har upphovsrätt till bilderna. Du och jag gjort ett
muntligt avtal på att vi skulle göra en session där du och jag ska få bilder
som ska användas i våra portfolior. 

Jag har nu anmält dig till modellbilder också då du betett dig kränkande mot mig.
Du har bett mig vara halv naken på bilder sedan börjat diskutera om vad som är naket.
Om jag känner mig naken när jag fotas så gör jag inte det, kom inte och säg att
du inte tycker det är naket. Aldrig varit med om någon som säger så. 
Det är kränkande. 

Sen att dom på modellbilder tar bort mina bilder pga av att du anmält mig och att dom 
gör det här utan att fråga mig hur situationen är gör det här ännu värre!

Men som du skrev i mailet till blogg.se gå du vidare med det här så får vi väl ses
i rättegången eller vad är det du är ute efter? Jag har mina saker och alla jag pratat med
säger att det är du som gjort fel, det på kundservice, de på modellbilder, även de
fotografer och make up artister jag har pratat med!

Bilderna är på mig och jag har rätt till att använda dom. Vi fotade för att båda skulle få
ha sina bilder, sen att en konflikt uppstått efter kan inte göra att du har rätt att stänga
ner bilder som jag publicerat!

Har du något mer att säga så kan du kontakta mig på min mobil! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0