Samhälls lektion!

Sitter på samhälls lektion nu, har fått ihop frågorna med hjälp av Daniel!
PORR DANIEL! (Ska berätta mera sen) ;)

Frågorna blev faktiskt bra och det ska bli intressant att ta reda på!
En av frågor var:

Porr är ett av de få jobb där kvinnor tjänar mer pengar än män!
Varför är det så?
    (VAD TROR NI) skriv ner era tankar!

Vet att det är många som sitter och läser min blogg i smyg, och
jag förväntar mig att ni svara lite nu, skriv hej vilt! Haha.

I helgen så tog ja de rätt lugnt!
Fredagen blev lite fest, haha. men somna tidigt för jag
skulle jobba kl elva på lördagen!
Ehm, lördag kvällen slappade jag hemma, var trött trött trött..
Söndagen var jag också trött som fan på men på kvällen
drog vi och bowla, och tro det elr ej, men jag vann ;)
Haha, elr serien var inte klar men jag tar det som om jag vann!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0