Wie

Igår vad jag hemma, hade så ont i magen! Blä!
Inte det roligaste!!

Idag ska jag förbi och hälsa på min älskade
mormor och morfar! Se hur dom mår, fick
sms av mormor där de stod att hon saknar mig
den här veckan!! :)

På måndag ska jag göra ett yttligare
modelljobb med Richard (www.rafoto.com)
Nu ska vi fota i snowboard kläder i studio.
Kommer bli kanon snyggt! Anna ska sminka
som sist! Ska lägga upp bilder sen o visa!

Hoppas alla får en bra helg, för det ska jag ha.
Förutom att jag ska jobba, men va fan:D
Det är pengar till THAILAND!:D

Jag längtar som fasiken. Visst kommer vi
ha kul mormor o morfar ;)
(ops, min mormor läser min blogg varje dag) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0