yeah

Hm nu har halva sportlovet gått och jag hfshh
har väl inote gjort så mycket!

Har jobbat söndag,måndag,tisdag, rätt skönt med extra pengar till thailand..
Sen så har jag  mest tagit de lugnt, lagt mig tidigt varenda dag...
Nu siter jag och pluggar, ska försöka skriva klart min porr uppsats. som
daniel satt mig in i. haha, vet inte vad jag ska skriva längre heller, jätte irriterande.
Sen ska jag väl också försöka skriva ihop min engelska redovisning och
kanske börja titta på matte provet.

Imorgn ska jag ut och äta middag med jobbet på olerays, ska bli trevligt:)
Sen i helgen så kommer Robban och hälsar på från behandlingshemmet,
ska bli kul o se dig, var ett halv år sen sist tokpelle. se you=)

kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

RIKTIGT FUL

2008-03-02 @ 17:39:30
Postat av: f

Sluta vara anonym.Stå för den du är istället!!

2008-03-02 @ 22:05:13
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0