Skola

Sitter i skolan och väntar på att
bollspel ska börja men de
är en timme kvar och har
suttit här i mer en en timme nu, tråkigt!
Undra vad vi sak göra? Hoppas
något slappt för jag har glömt skor! =(

Hoppa in i en ny kurs idag också,
ska läsa körkortsteori på fredagsmornar!
Kan vara rätt skönt att få det gjort,
då pluggar man på det varje vecka
och då lär jag ju klara teori provet!!
Det hoppas jag verkligen att jag gör,
vill verkligen ha körkort nu! inte länge
kvar nu! 18april here we go! Haha.

Har köpt biljetter till urf nu =)
Ska bli riktigt kul, blir jag och alicia
och therese som åker ner dit!
Spännande, haha , vi ska bo i tält! ;D

Kommentarer
Postat av: André

Vem e den sötnosen du väntar på då om man får fråga som ska sluta sin lektion??...

2008-03-08 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0