time

Okej nu är det väl dags att uppdatera igen! 

Vad har jag gjort på senaste tiden?
har suttit lite i photoshop, vart lite vid datorn och umgåtts mycket med vänner och familj.

I helgen så jobbade jag bara, så tänkt att det inte behövdes uppdatera eftersom att
ingen bryr sig om vad jag gör när jag jobbar för de är så piss tråkigt! haha

Var faktiskt en rätt rolig sak som hände! som jag kom på nu!
Satt inne på msn igår och en kille skrev till mig vid namn SIMON!

Jag hade tagit bort honom från msn för länge sen och jag hade inte en aning
om vem det  var men han skrev *jobbar du på max i södertälje*
Jag sa ja, varför undrar du?
Då sa han att han handlat av mig i driven på f redags kvällen runt klockan fem!
Och att vi haft varandra på msn i ca fyra år men aldrig setts.
Och så hade han sagt till sin kompis i södertälje att han lovade att de stod
Sandra på kvittot och visst gjorde det det!
Sjukt att han kände igen mig, haha. Och han bodde tydligen ända borta i finnspång!
Hmm, wierdo!

image140






Kommentarer
Postat av: Emma

duktig idiot!=)

2008-01-30 @ 14:07:46
URL: http://emmaelassali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0