torsdag

Ska snart åka och göra ett modelljobb så får skriva ihop det snabbt! :)
Ska fota i hammarby sjöstad, det kommer bli min första par session!
Spännande!!

 Finnspångs killen skulle gå ut i stockholm emma. HAHA
och åkte förbi södertälje och hämta upp en kompis bara, helt weirdo. haha.

Och bilderna med såren är inte photoshop utan det är smink!
Emilia från lappland har sminkat mig på dom bilderna, det är
ytterst lite redigering!

Hm om jag ska lära ut phootshop, vad vill ni lära er? det finns mycket? 

Nu ska jag sätta mig och göra mitt egna frimärke, spännande!
undra hur de kommer se ut, ska lägga upp de sen när jag har ett resultat :) kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0