Uppdatering

Ja nu börjar skolan då är det dax att komma tillbaka till verkligheten!

Jag har inte gjort så fruktansvärt mkt det här lovet men
kan ju dra lite snabbt!

I fredags var jag på födelsepartajj hos Andre. Det var trevligt,
vart lite små tjaffs där på kvällen men det är löst nu.. :)

Mitt nyår var kanon, har tyvärr inga bilder, som vanligt!
Förra nyår förblev utan bilder och det innan det också!
Värdelöst! Men men, var iaf i tumba med VLADO:D och hans friends.
Alicia och therese var med, vi hade det trevligt. Förutom
att jag var så klantig och börja festa dagen innan nyår
och var helt förstörd på nyår, haha. Hade fruktansvärt
ont i mina njurar men vad ska man göra!? Inte ligga hemma
på nyår iaf! ellr? haha:)

Imorgon så har jag innebandy träning med skollaget.
Klockan åtta på morgonen! Undra hur de går?
Jag lovade mig själv att gå ut och springa på lvoet,
har inte gjort det en endaste gång, sopa!

på onsdag ska jag antagligen göra ett modelljobb!
Ska bli kul, det kommer vara lite anorlunda. Ska lägga
upp bilder när det väl kommer!


image119


Kommentarer
Postat av: Anonym

äre du på bilden :-)? skit fin bild isånnafall

2008-01-20 @ 01:37:50
Postat av: Sandra

ja de är jag :P

2008-01-20 @ 22:19:28
URL: http://sandrahammar.blogg.se
Postat av: mia

snygging =)

2008-05-23 @ 11:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0