Helgen är slut

Fredag:
Jag körde med körskolan kl kvart i sju på morgonen, hade landsvägskörningen, den var nyttig, vi körde ända till Nyköping och tränade mycket på omkörningar oc h sånt. De gick bra men bokade en sista lektion nu innan uppkörningen, får se hur den går nästa vecka..

Efter de mötte jag André och gick till mormor sen ut o fiska med tim, fick inge fisk. haha, efter de mötte jag mamma och fick mina nya glasögon, super nöjd är ja, men har ett par till att hämta...

Sen så åkte vi hem på en jätte trevlig kväll till mamma, käka jätte god mat och mormor o morfar var där också, jätte trevligt kväll :)

Lördag:
Ja vi hade väl inte tänkt göra så mycket, låg hemma o va trött o hade ångest för att vi itne visste va vi skulle göra men sen bestämde vi oss för att åka till sthlm o äta på en jätte mysig resturang på söder, maten var kanon god, o de va jätte mysigt. Efter de åkte vi hem och bestämde oss för att följa me sammy på fest på flaten.
















Det var lite bilder från våran helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0