Jobb o jobb

Har inte skrivit på länge eftersom jag jobbat stängning nu i tre dagar i sträck,
i natt blir min sista dag sen en vecka  semester, skönt som fan!

Brukar komma fårn jobbet runt ett o sen hem o sova o sen vaknar ja runt två o
sen iväg o jobba igen, riktigt jobbigt, men har hunnit göra lite saker innan dess.

Var på heron med alicia o andre för ngåra dagar sen, vi skulle se bio.
Vi såg jiddra inte med zohan den var faktiskt bra, rätt kul. hehe.

Vi åkte den är mini riden på heron också¨, vi klämde in oss alla tre o åka typ
någon sorts bergodal bana, kul, garva ihjäl oss, ja trodde fan maskinen skulle
gå sönder, de stod typ warning flera gånger, vet inte om de va filmen lr om de va vi som
var för tunga. men de va fett kul, sen när vi är färdiga så skulle vi gå ur den där maskinen
o då står de typ 5st andra utanför o bara kollar på oss. hahaha..

Ja har inte gjort mkt nu när jag jobbat, var hos andres kompsi toni igår ett tag o spela
gta 4 på xbox, var rätt grymt, var som riktigt människor, grym grafik.
Vi ska chippa vårat xbox nu så vi kan bränna ner spel istället, så dyrt att köpa vissa spel.
Fast iofs så spelar jag inte så mkt så de spelar ju ingen roll, hoh.

Nu under semester veckan ska vi försöka ta oss ner till gbg o gå på liseberg,
ska nog ta bilen ner o försöka få fler som vill följa me så kan man dela på bensinen
så blir de lite billigare, någon som är på? En dag på liseberg? ;)

Hoppas alla har de bra;) /S

Kommentarer
Postat av: Alicia

haha jag är på men bara jag har pengar.. kommer nog va lite pank efter URF (16 dagar kvar wohoo)

2008-07-22 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0