Dag 10 (Thailand)

Idag sa bestamde vi oss for att hyra moppe, jag skulle ha en moppe och morfar skulle kora mormor pa den andra, i VANSTER trafik. haha, jag var ratt radd i borjan men till slut slappte de iaf. hahah, vill ni se hur snygga vi va r, mormor ville aka utan hjalm men jag vagade inte de sa ja t vinga dom att ha de oxo. hahah

say hello to sexy mama
image203

iaf, vi akte runt lite och de gick ratt bra nar jag vagade slappna av, haha. Vi stannade till vid bevery hills hotell.
Vilket underbart stalle, vi fundera pa att ta in dar dom tva sista natterna, men jag tycker inte de e
vart pengarna, sa vi skippr nog de.

image204
Kandisarnas paradis? haha, paradis for mig iaf :)

image205

image206
sexigt med en blot  bh under, hade badat precis innan. haha:)

image207
jag o min milkshake drink, sjukt god:D
Sexig man ar, men jag har ingen att gora mig fin for har nere, haha
har min alskling hemma ;)

Efter de har sa bestamde vi oss for att byta holl o forsoka ta oss ifran den galna trafiken och vi akte langst ner
pa koh samui, vi kom till slut till ett aquarium o tiger zoo.
Dar ville jag sa klart in. haha :)

Forst titta vi pa massa fina fiskar!
image208

sen sa dog batteriet pa bada film kameran och vanlia kameran,typsikt.
Men vi gick iaf pa tiger show! Gryymt.

Dom mata tigrarna med munnen och de flog pappergojjor fran alla holl,
o dom hade jgort tavlingar for pappegojjorna o illrarna, skit grymt:D
Blev en riktigt lyckad dag :)

image209
Fina farger:D

Ikvall ska vi ut o ata middag som vanligt :D mums, ha de bra :)






Kommentarer
Postat av: André

Grymmmmmt fint:) söt du är på korten hehe!!

2008-03-16 @ 13:43:07
Postat av: mamma

du har det skönt ser jag, hoppas det inte blir nåt skit efter tattosen,,hmmmm inte bra :-( puss älskar dig, krama alla

2008-03-17 @ 09:37:37
Postat av: Jackeline

bild 2. riktigt underbart! du är brun också , brän dig
bara inte :p

kram

2008-03-17 @ 18:53:49
URL: http://perezjackeline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0