Dag 12 (Thailand)

Idag sa bestamde vi oss att aka till chaweng och tillbringa dagen dar, for vattnet e smutsigt har pa lamai!
Sa vi tog en taxi dit och for en gangs skuull sa korde dom lugnt! Tack o lov! haha..

Han slappte av oss pa ett stalle o vi vandrade ner, de va renare har, de va endast lite sma lov o sant i vattnet, sa vi var nojdaa!

image210

haha lag pa stranden o hade det bra.
Men sen borja vattnet bli bruuunt :I
det ar alg blommning har pa koh samui, de suger.
Sa vattnet blev bara brunare o brunare..ackligt...

haha, de va en kille som lag pa stranden som va sa jalva gay! Han gick runt i roda string kallingar och
hade yper blonderat har, hahaha. fyfan ja holl pa att garva ihjal mig...

Vi bada iaf lite da o da, o de va grundt, for langere ut va de smuts :(

image211

jag o mormor i vattnet, ska bada. grundt som faan. suck...

Efter nagra timmar pa stranden bestammde vi oss for att aka till kopcentret LOTUS.
Det finns hur mkt som helst dar och de e billigt o bra..

Vi borjade med att fika, o de va jatte mumsigt....

image212

Jag handlade iaf en klanning, en hudkrams tub och tva ogon skuggor for mindre en 100kr.
Hahah, pinsamt billigt:D men jag klgar nite :)

Vi tog taxi hem och jag tog en dusch o nu sitter jag har..

ikvall ska vi ha en myskvall nere pa stranden, spela yatzi o ta de lugnt :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad kul att du kommer, plus gud vad kul att du kommer hem nu på lördag! Nu blev jag jätte glad. Men då lägger jag ut pengar till dig för biljetten? Jag vet inte, det skulle kanske gå men jag vet inte hur många biljetter som finns kvar och jag har bara lagt undan 4 st. Jag skulle kunna kolla upp det! Ring mig på lördag. Pusspuss

2008-03-18 @ 13:55:20
URL: http://emmaelassali.blogg.se
Postat av: André

haha va bruna ni är som 2 negrer,
kmr juh nästan inte tro de e du när du kommer hem hehe :) ser ritkigt skönt ut , Älskar dig sockertopp

2008-03-18 @ 15:08:46
Postat av: f

Glöm inte bort mig här hemma sandra,köp med dig massa kläder/smycken/väskor och sånt till mig nu!:D Puss saknar dig.

2008-03-18 @ 16:07:28
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Sandra

Emma : Japps, det ska bli skont!Haha! Joo okej jatte bra sa betalra jga nar jag kommer hem! Men kolla upp om de gar bra, for du kan fa pengar pa lordag redan :P var e lokal festen foresten? :P hehe
va blir de for folk??

Andre: Haha, nee sa bruna ar vi inte, du kommer kanna igen mig sa klart, saknar dig :)

Felicia: Duuuu lill skruttan, for dom pengarna jag har koper jag ju sker till mig sjalv, orkar nte kopa till alla andra. hahah. men jag koper dom dar tva trojorna till dig idag iaf :) sen e mina pengar slut. hehe

2008-03-19 @ 10:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0