Dag 13 (Thailand)

Jag vaknade efter mormor o morfar som vanligt, gick upp och at coco pops me mjolk. Mjolken har smakar gradde, men de e gott. haha!

Jag gick ner sen och la mig pa stranden,idag skulle jag bli brun tankte jag, men ja ni, jag fick sma blasor pa magen och sjalvklart kunde jag inte lata bli att pilla pa dom. sa jag fick sitta i skuggan igar. Men det var ratt skont oxo, for det var sa jakla varmt sa man visstei nte var man skulle ta vagen! haha.

Jag kaka lite mat och sa pa stranden sen sa bestamde jag o mormor oss for att ga pa thai massage. sa vi la oss dar pa stranden o sa massera dom oss i en timme, sa jakla skont. Kandes som om mina armar inte vagde nagonting efter de. De kosta 60kr for en timmes med olja. haha sjukt billigt, o skoont!! :P

Efter de gick vi upp och duschade, spelade lite poker, jag vann! yeah.. Sen sa somnade mormor o morfar o jag sprang till internet o prata med andre. :) haha. sen efter de kom jag tillbaka o vi tog en omgang i plump, sen sa fastnade vi alla tre framfor tvn, de var into the blue. med thailandsk text. haha. :)

Efter de sa sa morfar att har kan vi inte ligga sa upp igen och ut pa stan, idag ville vi ata nagot svenskt sa vi gick till Eriks. Vi tog plankstek alla tre o satan vad vi kaka mkt, vi bara tryckte i oss. haha! :P

Efter de skulle vi ut och shoppa! Wie, haha!
Skulle handla allt det sista och vi kom hem med tva stora pasar med saker. :) Sa nu ar jag nojd iaf! :)

Efter de gick vi hem, och ja somna forst:D

image213
titta feting maneten jag hitta nere pa stranden, men ja doda den.. sa den inte skulle
sticka mig :)
image214
Tro det eller ej, men alla ar killar :)
image215
same here. Kille!
hittade dom nar jag var o shoppa o va bara tvungen o ta kort. haha...

O dom posa mer and garna :P

image216
O titta tjockis hunden ja sag pa gatan, halleluja. valpar? haha

image217
o annu en bild pa dom, lite narmare. haha, va tycks? ;)
Manga som blir lurade ute pa kvallskvisten o tror att dom far med sig en tjej hem,. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0