Dag 14 (Thailand)

den har dagen borjade som alla andra, men vi bestamde oss for att lagga oss lite langre bort idag, inte precis utanfor bungalowen. sa vi gick vidare sa langt bort man kunde komma pa stranden. vi lag dar o solade i ca en timme tills jag blev riktigt utrakad. Jag orkar itne ligga pa stranden en dag till, o de har e ju sista dagen oxo!

Sa morfar foreslog att vi skulle hyra en jeep och kora runt lite pa on, da kom jag med forslaget att aka till krokodil farmen o de ville dom oxo :)

Sa jag o mormor satt pa flaket o morfar korde. haha, mitt i allting dyker den har bilen upp!!

image218
vada smockad med folk pa flaket, haha!
och har i Thailand e det lagligt, hooh?

vi akte runt dar o alla vinkade glatt till mgi o mormor. haha!!
Till slut kom vbi fram till krokodilfarmen

Och dar fanns de krokodiler, apor, ormar, allt:D skit grymt,
dom hade sma showar o lekte med krokodilerna o snacka om att dom va aggresiva..
inge o leka med, fick med de pa film. livs farligt :P

image219
Apa :D

image220
sotnoos:D

image221
jag klappade den:D DE NI!
Vem har klappat en krokodil? :O

image222
akta er:D

image223
orm show.
Dom va jatte aggresiva, fraste hela tiden...

image224
Han lekte med dom pa showen, tokig thailandare :P

image225
STOLT:D o tung var den. haha

image226
wiee:D
image227
visst den ser ut som en dinousarie, men de e en odla:D

image228
scary, ill gron orm:D


image229
hej, titta pa mig, den blev helt tokig nar den inte fick fler bananer,
hoppa o for som en galen hona:P haha

image230
har attackerar den./ TOKIG


Vi akte iaf hem fran farmen, tog ett sista dopp for det har aret.
o de va skoont! Var helt svettig efter den har dagen. haha

jag o mormor var nyss och gjorde pedikyr:D de blev fint. haha :)

image231

woho,. nu ska vi ut o ata sista maltiden jhar i thailand :)

Hoppas bloggen har vart spannande att lasa, haha
for nu kommer jag inte blogga pa ett tag
for nu skla jag hem till min gullgris:)


Kommentarer
Postat av: André

om sirca 3 timmar är du hos mig *överlycklig :D

2008-03-21 @ 23:35:51
Postat av: Jackeline

hemma nu ?
:D
puss !!

2008-03-22 @ 03:00:57
URL: http://perezjackeline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0