Dag 4 (Thailand)

Idag sa vackte mormor o morfar mig kl tjugo i nio, jag var doo trott, men ja gick upp, ville ha lite sol..
Men det var da jag kande hur ont ja hade pa axlar och nasan o fotterna. Fick bli en dag med t shirt. haha och massa solkramer, men de brande lika mkt anda..

Jag at samma frukost som igar, cornflakes med mjolk o frukt. haha. Lar val bli det i tva veckor nu.

Efter de la vi oss pa stranden, ja satte i Ipod och lyssana pa reagge, underbart i solen. haha
Det har e livet, sen tog ja mina snorkling saker o la mig i vattnet. Sag inte en enda fisk
pa hela dagen, men ja hitta massa fina sneckor. wie. haha, ska gora ett halsband av dom..

Sen efter nagra timmar gick vi o at lunch, morfar ser ut som en tomtat, varre en mig men han klagar inte. jhaha
Jag at toast till lunch, mumsi.

Efter lunchen sa gick vi for att bestalla resa till similan island, vi ska ut o snorkla imorogn bland skoldpaddor o delfiner o nemo o doris, haha.

Vi kommer aka kl atta imorgon bitti, tva i eran tid pa natten, o vi kommer hjem ca fyra pa dagen. kommer bli en rolig dag, o ja ska ta massa kort.

Var oxo o kopte ett par jette fina badshorts till andre, ska sno dom tror jag. Ha dom i sommar, haha. Eller sa koper jag ett par till mig sjalv, hmm fuinderar, ser sa mkt snyggt hela tiden, ja vill ha allt. haha
Mkt fina armand o smycken, o vaskor :P

Nu ar klockan snart 20 i fyra o ja ska ner till havet o bada tankte jag, e jatte svettig.

Kvallen fortsatte med att jag tog ett bad och sedan hem o duscha, vi tog en svang pa stan och jag hittade min favorit mat, chicken satay. wie. haha

De var nar ja gick pa stan jag kande hur mina lappar holl pa att svullna upp, hade sa ont. Och ni skulle sett dom. herregud, dom var storre an storst. hahaha, varsta bongo lapparna. hahah.

Efter middagen kopte jag ett harband och sedan gick vi hem o spela yatzi, jag vann  overlagset, glad! haha

Nar vi satt ute pa veranden sa var de massa med ackliga kryp, myror, flyg myror o odlor, ja stallde mig o borsta med en kvast medan mormor o morfar as garva o sa att ja va chinki. hahah, sa ackliga kryp har, ni anar inte.

Vi somnade vid klockan elva, vi skulle upp tidigt :)

Hoppas ni har de bra, for de har jag :)

Love u Andre

Kommentarer
Postat av: Emma

jaaa, kan du inte köpa nått till miG?:D:D:D

2008-03-10 @ 11:54:43
URL: http://emmaelassali.blogg.se
Postat av: mia

Härligt att läsa hur mysigt ni har det gumman. Köp många smycken till mig,,,,puss mamma

2008-03-10 @ 12:44:54
Postat av: f

Köp mkt fint till din kära syster nu:) miss u

2008-03-10 @ 16:26:44
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0