Dag 7 (Thailand)

Vaknade klockan 8.30, lr blev snarare vackt av morfar. Han sa att klockan var 9 och att de va dax att ga upp, har far man inte mkt sov morgon inte. hahah..

Jag o mormor gick upp och tog pa oss klader o fixade i ordning oss.. Vi gick o at frukost, samma frukost som vanlgit. hahaha...

Vi gick ner till stranden och jag blev forbannad over att folk sagt att phi phi island var fint, far de gick fan inte o bada. hahah, sa vi bestamde oss for att ta en bat ut till maya beach. Dom skulle ha 320kr for att kora oss dit, o nar vi val komemr dit sa e de ett riktigt paradis, vita strander mm, men da kommer en jakla thai nisse o sager att man maste betala annu mer for att fa vara pa stranden, for de e natur reservat lr nagot. haha, va inte mkt o gora, bara betala.. dm lurar folk, o drar at sig pengar pa de dom kan minsann... En kille kom fram o tankte ta kort pa mig bara sa dar, haha, blev helt paff, hoppas han itne fgick nagot, pinsamt. simma runt dar o hade de bra.

vi fick vara dar i tre timmar, v i akte en longtail boat dit, de va sjukt mkt folk, hehe. vi stanna dar o bada o sola lite sen sa akte vi hemmot , men han ville visa oss ett stalle dar man kunde snorkla, sa sa han att ja fick snorkla dar i tio minuter om jag ville gratis. sa han stanna o jag hoppa i, ni anar inte hur mkt fiskar de var, men dom bet mig pa kroppen sa ja tyckte de gjorde ltie sma ont sa ja var inte i langre an 5 minuter, men de va haftigt att se iaf. haha

vi akte tillbaka till stranden o nar vi kom fram dit sa var den helt smockad o de va folk overallt o alla badade. tank er american pie filmerna. hahha, beach party. folk sitter pa stranden, de e hog musik o alla e glada o de e bara ungdommar. wohoo. haha. sa ikvall ska vi nog ta en svang ut tankte vi, fa se, ga forbi fire stallet o se om han kunde leka med elden. haha

hoppas ni har de bra dar hemma. ja har de underbart.

kvallen fortsatte galet morfar satt o kaka jordnotter och sen kanner han hur de borjar klia i halsen, o da e hela posen full me myror. hahaha

sen var jag nyss o tattuera mig, haha, pa handleden, mitt stjarntecken..
blev jatte fint, men andre gillar de inte o e sur pa mig nu.. suck :(



image181
vi pa vag till maya beach.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon, hoppas du får en bra dag idag ;)

2008-03-13 @ 11:06:10
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: mamma

Hej hjärtat, skönt att läsa att ni har det bra, saknar dig. Passa på att njuta snart är ni hemma i regnet hihihi. Vilken dag kommer ni hem? puss mamma. Älskar dig;-)

2008-03-13 @ 12:11:45
Postat av: André

där e min älskling!!:)
håller med mia Må bäst o njut mest medans du kan.. saknar dig massa pussar /h kärlek

2008-03-13 @ 14:32:00
Postat av: André

älskling är faktiskt bara rädd om dig min finaste saknar dig massor! , :(:)

2008-03-13 @ 23:22:30
Postat av: Emma

jag vill att du kommer hem nu, i need you!

2008-03-14 @ 11:55:37
URL: http://emmaelassali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0