Dag 9 (Thailand)

Idag sa vakna jag tidigt, har dromt massa sjuka drommar i natt, haha. Sa jag var ratt trott nar jag vaknade, men jag gick iaf upp ett tag efter mormor o mrofar, vi gick sedan ner till stranedn o solade.

Idag har jag blivit brun minsann, vi tog lite strand promenader o bada lite. Men vattnet pa koh samui har blivit sa sjukt smutsigt, varsta jag sett, ja vill inte ens bada i havet sa jag smet in i grann hotellets pool o doppa mig, busigt.

efter de gick jag hem o duscha,  och spela lite kort, jag kom 2a, kommer va proffs pa kortspel snart ju. haha.. efter de gick ja lite till datorn, satte in korten o sen efter de hem o sen ut o kaka middag.

Kaka plankstek idag igen pa Eriks, kopte yttligare en troja idag, till Anders, han ville ha en, sa hoppas den passar,.,
Efter de tog vi en svang genom kvarteren, ja ville kolla pa party barerna, dar thailandskorna stor halv nakna mot strippstangarna, haha, de e som pa film. dom stod o skrek pa mig sexy ladyyyy, weeelcoome. haha, o till morfar forsolte dom prata me men nar dom sag mig o mormor vande dom om. hahah.
sag massa transor oxo, de e helt sjukt, haha..

Nu ska jag snart sussaaa :)

image200
titta vad jag hitta pa gatan, har ni sett nagot sotare (A)

image201
andra sotisen ja hitta, ge mig:D

Fast snart kommer jag o andre fa varan lilla valp:D langtar!!

image202
mums vad got mat jag fick, haha:D samm som igar :D

Kommentarer
Postat av: André

fan va underbart de ser ut o va , :) coolt ställe ni e på nu.. miss you!

2008-03-16 @ 13:37:41
Postat av: Emma

åh vad brun du har blivit :)

2008-03-16 @ 18:20:28
URL: http://emmaelassali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0