Chido in the wood

Idag så skulle vi gå till Lida men jag tog en promnad med Chido istället. :)
Först åkte ja ner på stan till morfar o låna hans internet så jag kan ha de här hemma istället.
Skönt! Sen så åkte vi till elgiganten och köpte en kamera väska :)

Efter de skjutsa han hem mig och jag tog en lång promenad me chido i skogen.
Hon tycker de är riktigt skönt att få sp ringa av sig lite, börjat tröttna på att ligga hemma me valparna:)

Ska möta andré när han slutar jobbet så ska vi väl åka och storhandla hoppas jag!
Hm, imorgon blir de nog utgång me Emma, som de ser ut nu.

Lördag kommer jag först jobba på max fyra timmar sen ska ja jobba som mingelfotograf mellan 23-01:30. Så ses ute på lördag och fredag kanske? ;)

image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0