Friday.

Idag så åkte ja till skolan, gjorde matte prov, hade några grejer att komplitera på nationella.
De gick väl så där, hoppas jag klarar G iaf! de borde jag göra, pluggade mycket igår men
de som kom på provet hade ingeting med det hon sa att vi skulle plugga på, suck. lärare.

Efter provet gick jag till foto,skrev ut lite bilder. En på daniella som min lärare
gillade. Den va rätt skön, hehe så Mia du får komma hit och hämta en, ja skrev ut
en extra till dig =)  har däremot inte bilden här så kan inte lägga ut den :)

Efter de åkte jag hem tog chido på en promenix. Sen har jag suttit och
töntat mig med lite bilder :)

Väntar på att camilla ska komma hit så ska vi ut o fota lite,
hoppas hon har med sig danskläder så kanske vi kan
få ihop lite coola bilder i någon tuff miljö!


Kommentarer
Postat av: mia

tja tja va gulligt av dig !!visade lite bildser här för emma hon tyckte dom va jätte fina men jag kommer över i v måndag oni behöver mig kramiz

2008-05-24 @ 16:49:16
URL: http://miasdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0