Helg

Min helg var helt ok.
I fredags så var jag o andre över till Lo och Mårten, de var trevligt vi gick över till tapco o käka pizza. sen så rörde vi oss ner på stan, åt på donken o sen åkte vi hem :)

I lördags så jobbade ja först, åkte hem o somnade o sen åkte ja och jobba första kvällen som mingelfotograf. De var väl så där. De var jobbigt att vara bland fulla människor när man själv var nykter kan jag lova, o de va inte lite folk ute de var ju löne helg så de va smockat. haha, men ja kom iaf hem med några bra bilder. Och chefen var nöjd.

Söndagen blev lugn, ringde mamma o grattade henne och sen gjorde inte ja o andré mkt mer. tog en lång promenad med chido, o sen senare en till promenad me henne.

Idag har jag legat hemma och slappat, pluggat till körkortet.

Kommentarer
Postat av: mom

Du är såååååå duktig, håller nu tummarna till körkortet, sen ska vi ut och rejsa, eller?

2008-05-27 @ 08:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0