Helgen är redan slut

Jahapp, så var helgen slut,och vad har man gjort?
inte mycket alls.. Igår var jag hemma och tog det lugnt
och i fredags var jag i sthlm!!

Idag var jag och mamma på foto mässan i älvsjö,
snäll mamma man har som följer med :)
Vi kollade alla utställningar, men jag trodde faktikt
de skulle vara mer utställningar än var det var, men
mycket fina bilder:)

Fick en bok på 400sidor om bara photoshop,
den kommer komma till användning, redan suttit
med den! Hehe! Tack mamsen!:)


 




har inte gjort så mkt på huden och de, men här är en början på en bild iaf.

Kommentarer
Postat av: anna

Du fotar jättefint, jag är nybörjare, och undrar hur du framhäver ögonen i photoshop så det blir så där fint? skulle va kul om du svarade :)



kul att följa din blogg.

2008-12-10 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0